Alla inlägg den 17 december 2009

-27

Av linda - 17 december 2009 21:08

Från att ha varit riktigt nere och allmänt lessen så känner jag mig nu ihålig, helt tom ser inte ifram emot ngt, de finns liksom inget som lockar, inget att längta efter.

Jag hade hoppats på att få ut några hästar på foder så ja skulle kunna få låna hem allan, men de går tyvärr jätte trögt.


De finns tre saker nu som skulle behöva hända för att jag ska känna lycka och glädje.


De ena har med en kille att göra

De andra har med en häst att göra

De tredje har med en nära familjemedlem att göra


Nu ska jag ut till mina <3 och natta dom, men ja gruvar för att gå ut, för termometern visar -27 ;(


I morron väntar en dag som kan sluta i kaos, jag ska göra lagårn själv och de har ja gjort ett x antal ggr, men i morron äre mkt som kan gå snett :P


För de första äre inte säkert att min bil vill starta när de är så här kallt,

en ko ska ha spruta

en ko har nyss kalvat och är inte helt hundra bekant me mjölkgropen

Tjuren är instängd hos kvigerna igen och där igenom måste jag gå när ja ska skrapa

ensilaget i silon vill inte riktigt komma ut när de är så här kallt..


good luck linda !

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards