Alla inlägg den 14 december 2009

Av linda - 14 december 2009 22:04

har gått runt och haft en konstig känsla i kroppen idag, en känsla som nästan gör ont, de känns som om jag är lessen över något fast jag vet inte vad, de känns tomt på något vis.


jag har mina aningar om vad de kan vara...


Saknaden av "min gammla" mamma som jag umgicks med i helgen, omedvetet tror jag att ja saknar henne väldigt mkt, fast man måste "sära på" dom olika delarna av mamma, de hela låter säkert hel knäppt för vissa, medan andra förstår vad ja menar när jag säger att min mamma har två sidor....


Hoppträningen me Jazz gick ganska så bra i kväll, inte helt 100 med min engen insats, men han skötte sig super :)

Vi hoppade bana med stilbedömming hahah ;) som sagt inte helt nöjd med min egen insats  :P


Nu ska hästarna få natti mat, ska försöka övertala broder att hjälpa mig att bära ner kraft säckarna och sen ska prinsen få gå ut :)


jag är iaf glad över en sak, de har kommi 1 dm snö i kväll :D:D 

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards