Alla inlägg den 20 december 2009

Av linda - 20 december 2009 13:47

Då var första kvällen i garderoben på valvet avklarad, gick faktiskt riktigt bra, men de var tack vare Mia som var snäll och lärde upp mig :)

Fast vi hade ett litet problem på slutet när den var tom, alla jäkla lappar låg huller om buller så de tog oss cirkus en timme att få dom i ordning igen men men, nu vet jag ju HUR man INTE ska göra nästa gång :D


Faktiskt riktigt roligt att vara nykter och granska alla fyllon haha, man känner inte alls igen sig   haha


Människorna som jobbar där verkar hel härlig dom oxå, så de här ska nog gå bra, men jag känner mig ändå en aning nervös inför juldan så jag ska stå själv, för de behövs verkligen vara två stycken där när de är så sjukt mkt folk, och alla dessa jäkla vinterjackor som tar en sjuhelvetes plats :s


Ev ska jag och mli lyckas baka idag :D kan ju bli spännande, minns ju hur bra mina kanelbullar blev, för er som inte vet 150 st hamnade i soptunnan :P

 

Snart är de jul mina vänner, men vart är julstämmningen?? :S

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards