Alla inlägg den 25 december 2009

Av linda - 25 december 2009 14:55

Då har man varit nere hos pappi och öppnat paket :) Fick en damsugare av richard så nu kan jag aldrig mer skylla på något när jag har de lite skitigt :P

Fick en micro av anette :) så nu kan man äta snabb mat igen haha :P

Av Pappa fick jag en elvisp :) och en reflexjacka så nu ska jag jälklar i mig synas när jag är ute med hästarna och med prinsen :D


Tack så mkt :) blev en riktig nyttig jul och de är ju alltid bra, för de är ju de där grejerna som man helst inte vill köpa själv :)


Nu ska jag hoppa och skutta lite tro ja, så jag får ner julmiddagen hos momma, är ju alltid lite jobbigt att öta julbord två ggr samma dag :P men de ska väl gå ;)


I kväll blire jobb :D ska beskåda alla fyllon igen haha mli och kim kommer nsart och ska förfesta lite hos mig, de skulle även de "yjojna" valvet i kväll :) kul kul :D

Lite trist att själv inte få festa men att jobba är bättre:)


Nu vill jag ha en skoter :D:D fy va roligt de är, älskar richards skoter, tro jag ska sno den när han inte ser ;)


go fortsättning, ät upp er nu för de kommande året, åsså tar ni och dricker upp er lite och besöker valvet i kväll :)

men kör lugnt :D

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards