Alla inlägg den 13 december 2009

Av linda - 13 december 2009 20:41

Då var man återigen hemma, efter en underbar helg på Strömsholm, underbart ställe :D

De kändes som om provet gick ganska så bra igår, gjorde inga större missar och dom på läktaren tyckte att hästarna såg rikitgt trevliga ut när jag satt på som så de är ju bra betyg iaf :)

Fick rida en seg herre i dressyren som hette maestro que??? kallades iaf för MQ ;) och i hoppningen fick jag en anna kille som hette new wilde :)

Min hoppkille, var grymt lat med ryttaren innan mig och vägrade, men ja fick lite mer fart på honom och han hoppade allt galant :D


Så nu äre bara att vänta och hoppas :D vi skulle få besked till veckan, så jag hoppas hoppas på ett fint brev där de står att jag är antagen :D

Men de är 48 sökande på 14 platser, så man ska väl inte hoppas för mkt, tyckte att alla var jätte duktiga :D


var roligt att få ha en hel helg med mli och mamma, de var den "gammla mamma" som var med nu, den delen av mamma som jag har saknat.. Önskar att de alltid skulle vara den mamman, mamman som bryr sig och är glad, den mamman som man kan prata med, den mamman som lyssnar.

Men nu är vi ju tebaka hemma så då äre inte samma sak längre ;(


Kim har varit helt underbart snäll i helgen och tagit hand om "ranchen" som hon så vackert kallar de ;)


Allt verkar ha fungerat jätte bra, förutom att mina shettisar varit på rymmen lite nu och då ;)

Prins Rayo har till och med varit jätte lydig i helgen, de har gått på stan tsm och varit på joggingturer haha omg, trodde aldrig de skulle vara möjligt, men kim du måste vara trollkarl eller nått :P kanske hade du ett magiskt koppel ;) vem vet :P


Kollade ju självklart på idol finalen i fredags oxå, och de var väl ganska självklart att erik skulle vinna, men ja tycker att calle är bättre :D


summan av kardemumman, en kanon kul helg, med ridning, go mat roliga stunder, saker utanför bilen, 48 simmare i samma hus och ett besök på slottet :D


Nu blire ut me prins och sen sängen. :)


Om jag hade pengar skulle jag inte tvivla <3

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards