Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av linda - 19 augusti 2009 15:12

Brukar aldrig ha svårt för att sommna, men i natt hade jag de, låg vaken i flera timmar och bara tänkte.

Funderade ett tag på om jag skulle gå in och skriva lite här i bloggen, men de va jag för lat för :P

Folk skriver ju böcker till höger och vänster nu förtiden, kanske ska göra de jag oxå, en självbiografi, de är väl ett av de bästa sätten att utrycka sig och lätta på locket lite, ska spana vidare på de.


Har varit ledig idag, har inte gjort så mkt vettigt, bjudit på kaffe och varit ute på promm med prinsen, fundera på att plocka blåbär, men tro ja väntar tills mli kommer ;)


Har lovat broder att göra köttgryta idag, så får väl se hur den blir. Har aldrig gjort de förut så nu har man googlat runt lite, de ska typ vara lök och svamp i alla grytor har jag iaf kommit fram till och de äter ju självklart inte min kräsne bror så jag får väl slänga i något annat ist :P


I natt hade jag värsta blogginlägget i skallen, men nu är allt som bortblåst :(


En sak som ja fundera på iaf, de är vilka som läser min blogg, vore jätte skoj om ni skulle vilja göra ett litet avtryck, bara skicka en smileis eller så som komentar och skriva vilka ni är :)

Tycker de är super skoj att de finns någon/några som har koll på den och de är ännu roligare när man får komentarer, då känns de mer verkligt att det verkligen är någon som läser den :)


Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards