Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av linda - 22 augusti 2009 22:05

Roligt att ni komenterar mina inlägg. alltid lika skoj att se vilka som läser, ni får gärna fortsätta me det :)

Hoppas även att fler börjar läsa :)


vad kan man säga om den här dagen?! regning och trist kanske skulle passa in!!


Har jobbat med kossorna idag,, har gått super bra funderar på att starta ett jordbruk tsm med mli ;)


Har försökt haft en vettig diskussion med ..... idag, men som vanligt inte fått något vettigt ur henne, hon rabblar bara samma saker om och om igen, allt de som jag nu redan hört i närmare bestämt fyra år.

Varför skulle ja tro på henne nu, hon har lovat och lovat men gång på gång svikt.

medberoende skulle jag kalla de, när man får personförändringar och absolut inte fattar de själv.

Orkar inte tjaffsa längre, tror ändå inte på någon förbättring. Hoppet är ju visserligen de sista som över ge en men efter 1460 dagar känns de hopplöst.

Du säger att du inte förstår varför jag reagerar som ja gör, men snälla fatta lyssna på dig själv.

Men de finns ju alltid något bra med de dåliga brukar man ju påstå och visst kan jag väl se de i den här karuselln oxå.

jag har ju lärt mig att klara mig själv....................


Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards