Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av linda - 27 augusti 2009 14:52

Då har man äntligen tagit sig i kragen och varit hos napprapaten:) Känner mig alltid så "knäcket" efteråt :P ( haha Linda humor ;)


Näe men skämt och sido, riktigt skönt att få fixa till de skavanker som går att åtgärda.


Min diagnos blev följande:

tre bröstkotor efter varandra var låsta, så nu är dom öppna igen :P

Femte nackkotan låg inte där den skulle, han förklarade de med något fint ord, men de kommer ja inte ihåg:P


Han är sjukt duktig, han bara tittar och klämmer på ryggen och nacken och sen förklarar han för mig vilka symtomer jag har haft och exakt precis vart jag har ont. imponerande!! :)


Han var dock inte lika glader över sjukhusets bedömning, han tyckte att man alltid ska känna igenom nacken efter man åkt på en sån rejäl smäll som jag gjorde och inte lita blint på röntgen.


Sen får jag alltid samma kommentar av honom "Linda, hästar verkar ju bra farligt de, kom ihåg nu att ta de lugnt de närmsta dagarna och rid inte, sen får du göra som du vill, men jag skulle nog lägga av med den där farliga sporten ;)


Phöö, trodde han ja haha då skule han ju inte få några kunder:P


Men nackdelen med dessa besök, förutom hålet i plånkan är att man har då fasen så mycket ondare direkt efteråt. Har både ont i huvudet och nacken nu, men de går nog över :)

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards