Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av linda - 31 augusti 2009 22:32

Vilken underbar film hahaha älskar ice age och inte blev man besviken på den här filmen heller :D


Har nu suttit och skrattat i nästan 1 och en halv timme för mig själv, blev på riktigt bra humör av den filmen :)


"jag gillar kivi, dom är söta, rund aoch håriga" haha se filmen så förstår ni ;)

Ett måste är ju att se den svenska versionen, de är ju dubbningen som är klockren :D


Blir så arg på mig själv, fick chansen med tog den inte gaaaa... Linda du är som en groda utan ben.... HOPPLÖS!!!!


Känns if bra att du bryr dig om mina dumheter, de innebär ju faktiskt att du bryr dig, men de gör det ännu svårare för mig, för jag blir så förvirrad....


Känner verkligen hur min förrvirrade hjärna smittar av sig här i bloggen, för detta inlägg blev ju lite förvirrande, vissa kanske förstår andra inte, själv fattar jag snart ingen ting..


Henke hade bränt fler filmer på skivan ja låna, var av en riktig skräckis tro ja, den vågar jag inte titta på själv, han sa att den var riiiktigt läskig, önskar att du var här så kunde vi titta på den tsm :)

Av linda - 31 augusti 2009 18:32

Har gått runt som en zombi hela dan, kännt mig helt bort och jävligt less. Inte haft någon motivation till att göra någonting, så plötsligt vänder allt och jag bli hyper, känns som om jag skulle kunna springa ett maraton och bygga höghus i Lasvegas.


Tänk att mitt humör, kan vända så snabbt och allt är ju din förtjänst..


Plötsligt mår man super, men de är ju dessvärre kortvarigt för snart mår man ju bajs igen när man blir påmind om verkligheten.


Va faan ska man göra ???


Ska iaf åka ner till helgum och hämta lite filmer, bland annat ICE AGE 3 jihuuuuu :D Tack henke, för att ja få låna den, kan man ju iaf sitta och skratta för sig själv i någon timma :)


Men först blir de en sväng med prins rayo :)


pappa pratade me föräkringsbolaget idag iaf och de verkar svårt att få ut de på försäkringen :( så om någon vinner en miljon kan jag väl få några tusen :)

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards