Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av linda - 25 augusti 2009 22:45

Jag är jätte glad över att Elin kom i på hippologen de msåte ja verkligen säga, och jag älskar att tjuvläsa hennes blogg om vad som händer, men samtidigt vill trårarna fylla mina ögon, blir så jävla ledsen och besviken på mig själv över att ja inte kom in, känner mig så värdelös, ville verkligen de här åsså blev de bara pannkaka........

Hoppas varje dag att de ska ligga ett brev i postlådan där de står att jag är intagen som reserv, trotts att ja vet att de absolut inte kommer att ligga något brev och vänta på mig, hoppas jag ändå varje dag ;(


Känner mig bara så värdelös, kommer jag någonsin att komma in???????


Vet inte ens om jag kommer att kunna flytta, beror helt och hållet på hur vissa saker löser sig... med min tur kommer allt att gå åt skogen..


Pajen skötte sig jätte bra i kväll, stackarn som måste konka runt på två ryttare nu när patti åkt tillbaka till skolan :(

Av linda - 25 augusti 2009 18:37

Jaha då märks de klart och tydligt att busungarna var tillbaka hemma igen, när grannarna ringer och berättar att "visste du att du har en liten svart häst utanför stängslet"

BENITAAAAAAAAAAAAaa.......... @#^^*****@@@@@..............


hahaha.. Allt är alltså i sin ordning, hon har inte rymt en enda gång i sommar så jag trodde hon hade skärpt till sig men inte då..


Fasen va livet skulle vara mkt enklare om man inte behövde tänka på dessa förbaskade karlar... Gaahh.. man klarar sig inte utan dom, men fan heller inte av dom :P


I helgum verkar de iaf finnas någon osynlig lag, man kan byta partner lite hipp som happ me sin kompis hahah, visste inte att de funkade så men nu vet ja ;)


Har gått och blivit profersionell arbetssökande idag oxå;) hehe visst låter de fint:P va iaf på ett sånt möte, blev inte ett dugg klokare, men fick mig bra många skratt. Nissen som höll i de, borde ta jobb som "stand uppare" ;)


Funderar på att ta med mig mli på en deap talk uteritt me pajesen nu :)


Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards