Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av linda - 26 augusti 2009 15:27

Elin hoppas du förstår vilken underbar männsika du är, så himmla gullig. Trist med missförstånden, tur att vi redde ut de, för då var jag besviken och chokad.

Aldrig förr har någon tillängnat ett blogg inlägg till mig:)


Saknar dig sjukt mycket, de som känns tristast av allt är att ja vet även om ja kommer in nästa år får ja ju inte gå med dig ;(


Du och jag hade ju planerat allt tsm, de var vi som fixade hästskötar examen, de va vi som fick mvg i ridning, de va vi som höll ihop när dom runt om kring oss bråkade, de var vi som var happy face och gav allt på ridlektionerna, de var vi som lyckades slippa skidåkningen i Skule på friluftsdagen och fick hoppa ist, vi flirtade med skolan och fick bidrag att åka till Holland, de var vi som åkte till strömsholm tsm och gjorde antagningsprovet och de var.........

VI som skulle komma in på Hipppologen tsm...

och där tar den lyckliga storien slut.........


Många tårar har runnit och fler kommer att rinna faan varför kom inte jag in


Tack för att ni tror på mig, själv tror jag inte lika mycket på mig själv längre,

känner mig jävligt värdelös.. Jag vet att jag är den som aldrig ger upp och de kommer jag inte göra nu heller, men de känns tungt...


nu rinner de mesta över, har lyckats hållt tanken på att jag inte kom in i bakhuvudet men nu när jag läser din blogg Elin, de är då jag verkligen förstår hur de ligger till..........


But I never give up





Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards