Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av linda - 20 augusti 2009 23:12

Jag och mli (NÄHEÄ linda och mli umgås dom?) ;) vi begav oss iaf till solle idag för att klippa av mli håret, 1,5 dm kortare blev de ;) sen åkte vi och inhandlade ingridienser till flygande jackop och köpte varsin hår färg.


När vi kom hem färgade vi håret på varandra, jag färgade samma som innan studenten, mörkbrunt igen och hoppas på att inte solen snor all den här färgen oxå :P

Mli skulle testa sina vingar och slog på stort, ingen blondering denna gång utan en mörkare blond färg. Mitt hår blev jätte bra, som jag tänkt mig men mlis... ja de blev en aning grått hahahaha........... ;D

Men de är ju snyggt de me;) ser faktiskt mkt bättre ut när de "lagt" sig lite :)


När vi skulle ta in hästarna fick vi för oss att kolla om kims svampvetande stämde, så vi gick på svamp jakt.. och mycket riktigt.... vi hittatde ett hav av kantareller :)

Så känner ni er sugen äre bara att besöka min hage :)


Sen tog vi oss en gemensam rid tur på samma häst, stackars pajen fick konka runt på oss i skogen i jakt på blåbär :D men vi hittade typ inga :(


Nu ha vi varit ute på 1 timmes promm me prins ollonnäsa även kallad Rayo :)


Jag har funderat fram och tillbaka och kommit fram till att jag verkligen förstår hur Hittler lyckades få ett helt land att styra honom.

De är ju helt sjukt hur en människa kan påverkas och förändras av en annan.

Fattar inte varför du låtsas som ingenting, vi fattar ju allihop vad de är som försegår.

Orkar inte bråka länge, bara jävligt besviken på att man än en gång blir lurad/sviken.

Du som var  helt underbar förut har nu förändrats till en av dom värsta....

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards