Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av linda - 24 augusti 2009 21:43

Tänk att de har tagit mig hela sommaren att komma ut på en cykel tur, men nu har jag äntligen lyckats :) Faktiskt riktigt skönt att bara trampa på och inte ha något direkt mål. Man hiinner tänka så mycket när man är helt själv och det är alldeles tyst..


Har även varit ute med Pajsii i kväll, vi tog en liten galopp runda, de var riktigt skönt att bara fräsa på uppför backarna men så wipps stog där plötsligt en älgkalv framför oss, pajen tvärnitadade och hennes hjärta slog så hårt att de hördes jätte tydligt, kalven lunkade iväg uppför backen och plötsligt ville pajsen efter, ingen bra ide´tyckte ja så vi vände om hem igen :P Fler ggr vände hon sig om och fnös, som att markera att i den här skogen vare inte älgen som var kung utan hon som var drottning ;)


Har även pysslat på med de andra hästarna en bra stund i kväll, satt i flera minuter inne hos bellona och benita och bara gossade med dom, skönt att ha dom hemma igen, även om jag funderar på att hitta en ny fodervärd.


nu blire dusch, sen funderar jag på att förvandlas till en soffpotatis.. :)

Av linda - 24 augusti 2009 12:12

24/8, de flesta börjar skolan idag, endel går till skolan med en klump i magen, andra tycker att de ska bli skit kul.


Jag hade oxå velat börja skolan idag, hippologerna börjar men utan mig, känns trist som faaan...


Nordvikarna börjar även de idag, önskar att jag hade haft ett år kvar.. Kommer alltid att sakna den skolan, att börja nordvik va det bästa valet jag någonsin gjort. Synd bara att tre år går så fort. Är helt värdelös på att hålla kontakten så kommer nog tappa många av mina fantastiska vänner som jag träffade där. :(


Har gått och blivit spelberoende oxå nu i dagarna, de finns ett sjukt trist spel på min telefon city bloxx heter de, ett totalt meningslöst spel som går ut på att man ska bygga hus/en stad, (stapla fyrkantiga hus delar på varann) och de har ja blivit beroende av hahah ligger på kvällarna och kämpar med att bygga, vill ju ha trofe´tak på alla husen haha, kan man hitta nå mer meningslöst att syselssäta sig med eller?





Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards