Direktlänk till inlägg 31 augusti 2009

ice age 3

Av linda - 31 augusti 2009 22:32

Vilken underbar film hahaha älskar ice age och inte blev man besviken på den här filmen heller :D


Har nu suttit och skrattat i nästan 1 och en halv timme för mig själv, blev på riktigt bra humör av den filmen :)


"jag gillar kivi, dom är söta, rund aoch håriga" haha se filmen så förstår ni ;)

Ett måste är ju att se den svenska versionen, de är ju dubbningen som är klockren :D


Blir så arg på mig själv, fick chansen med tog den inte gaaaa... Linda du är som en groda utan ben.... HOPPLÖS!!!!


Känns if bra att du bryr dig om mina dumheter, de innebär ju faktiskt att du bryr dig, men de gör det ännu svårare för mig, för jag blir så förvirrad....


Känner verkligen hur min förrvirrade hjärna smittar av sig här i bloggen, för detta inlägg blev ju lite förvirrande, vissa kanske förstår andra inte, själv fattar jag snart ingen ting..


Henke hade bränt fler filmer på skivan ja låna, var av en riktig skräckis tro ja, den vågar jag inte titta på själv, han sa att den var riiiktigt läskig, önskar att du var här så kunde vi titta på den tsm :)

 
 
Elin

Elin

31 augusti 2009 22:45

uschusch! men det löser sig nog!

http://elinbjorklund.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mli

1 september 2009 11:03

hur länge får du låna den? ja kan se skräckis me dej lr ja kan sitta breve å titta in i en kudde;P å ja du e HOPPLÖS lilla linda :)

 
Ingen bild

Linda

1 september 2009 14:04

Vet inte hur länge ja få låna dne, men du hinner nog oxå kolla på den :) mli du skulle döda mig om du visste att jag till och med fick två chanser igår haha :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 29 februari 2012 11:53

Åter igen har de gått flera månader sedan  ja va in och skrev något här, funderar på att ge upp denna blogg och börja på nytt igen, förstår att man inte har några läsare kvar när man är så seg som jag..   De har hänt ganska så mkt sen senast, rol...

Av linda - 21 november 2011 20:14

ja kände dig inte, men jag vet vem du var.. Kan inte ens föreställa mig hur fruktansvärt de är för dina nära o kära... Att ryckas från livet bara 24 år gammal är inte rättvist..   När man hörde en 23-24 årig kille död i bilolycka i forse/granin...

Av linda - 15 november 2011 22:10

På väg hem från Ullared fyra tjejer = fullpackad bil ja o Kim delar säte :p vi hängde tre st på takboxen för att få igen den.  Som vanligt blev pengarna kvar där men mkt grejer ha vi med hem :) emma o Tessa ha haft barna födande lektion för mig o Kim...

Av linda - 10 november 2011 22:21

Ha percis varit ute på en månskens ritt med min kära häst maya, månen är en uppskattad ljuskälla, förbaskat härligt att faktiskt se vart man rider för en gångs skull :P Längtar till den dagen då man har en belsyst paddock, eller när man vunnit 130 ...

Av linda - 8 november 2011 22:29

inser att ja faktiskt inte har en aning om ja stavar min rubrik rätt, inte så ofta man använder ordet susspensoar, men ni förstår säkert vad ja menar ändå :P   Ja o brudarna kim o mli drog till Junsele på halowen kalas i lördgas, som vanligt triv...

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards