Alla inlägg den 1 november 2009

Av linda - 1 november 2009 17:28

Krogen i all ära, men disco är fan inte min grej och hur smart är det av mig att gå ut när de är maskared och folk har klätt ut sig till läskiga robotar, starwars figurer och andra vidriga saker, jag höll på skita knäck, snacka om mardröm när Dart Wader kommer raglandes i mot en, helt utan kontroll på kroppen HJÄLP!!!

Helt enkelt inte min grej, tacka vet jag baren :D

Ingen kö, inga läskiga robot människor och inte dyrt jävla inträde.

  

Fasen vi köade i i en timme igår för att ta oss in, höll på kissa på mig, men att lämmna kön, fanns inte på världskartan då skulle man aldrig ha kommit in.

Jag påpekade till vaktarna att till nästa fest borde de ställa ut ett dass mitt i kön, men då bara skrattade de åt mig och sa - om du har tur så äru nog inne om en halv timme. Kul, tack så mkt !!


Blev iaf en god kebabrulle klockan två i natt ;) Kom fram en kille inne på krogen i går oxå som beundrade min traktor körning haha och han längtade tilll nästa år så han fick se mig köra igen, han blev helt överlycklig när ja sa att jag skulle ställa upp haha, har aldrig sett människan förut :P

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards