Alla inlägg den 16 november 2009

Av linda - 16 november 2009 17:41

ibland blir jag bara så jävla iriterrad att jag skulle kunna göra något olämpligt.

Man stressar som en galning och säger Nej till jobb bara för att hinna ner på ridskolan till fem, eftersom jag är stallvärdinna måste jag vara där från 17-18,30 fast att min lektion inte börjar förens 19.30 OK fine de går jag med på så åker man dit och vad möts man av jo en skylt där det står att alla grupper har TEORI!!!


När de är teori behövs de ingen stallvärdinna, vilket innebär att jag åkte ner 2,30 h förtidigt i onödan och KISS my As att ja tänker stanna där och vänta tills min lektion börja så då åkte ja hem ist.


Richard blev ju gla iaf för då kunde jag ju köpa bajspapper, men 6mil för ett jävla bajspapper känns ju LITE onödigt..  grrr...


De vore ganska trevligt om komunikationen skulle kunna fungera ibland!!!!


Om de inte hade regnat hade jag sprungit en sväng för jag känner mig på sjukt dåligt humör....


De possetiva är ju iaf att jag får chansen att kolla på Ullared serien iaf.


De andra possetiva som faktiskt ändå gör mig på bra humör är att jag ska få jobba på valvet i Dec :) Känns som en rolig utmaning, jobbar dock första gången när det är dead by april så de känns som om de kan bli lite stressigt :P


Efter att richard gått runt som en 100 årig krokig gubbe i snart två veckor nu, åkte han äntligen till napprapaten, där han fick dommen:

RYGGSKOTT, så nu får han absolut inte lyfta något, vilket han utnyttjar lite grann ;)


Dagens citat: Vad är viktigast, att huset har en jätte vacker utsida men dock stökig otrivsam insida

eller att de inte har så vacker utsida, men dock väldigt mysig och trivsam insida?


Välj inte allt bara på utseende!


Tänk om fler kunde tänka så när de gäller att välja partner... :)

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards