Alla inlägg den 27 november 2009

Av linda - 27 november 2009 10:17

Kim står i sina OTROLIGT snygga olle lumpen kallsonger och sminkar sig, pappsen har occuperat dasset så då passar man själv på att kika in hit och skriva några rader.

Snart ska vi bege oss till globen första anhallt blir anexet där den största delen av pengarna brukar försvinna :)

Sen blire showen :)


pappa ska åka och inhandla julklappar idag så han bad mig skriva en liten önskelista, men tror han ångra sig sen, för den blev typ ett A4 långt och innehöll bl.a en bärbardator, soffa, tatuering, damsugare, elvisp, mickro, sommar ridstövlar osv.. pappa bara sucka och sa att han skulle behöva vinna 191 miljoner på lotto för att ge mig ngt :P haha men som tur ä fanns de även andra lite billigare skaer på min önskelista såsom skurmopp, fruktskål, kokbok osv och han vet ju att jag blir glad för de mesta, men säger man att nman ska skriva en önskelista då blire ju de man önskar sig :P


Nu är dasset ledigt så nu måste jag skynda skynda för att oxå bli klar :)

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards