Alla inlägg den 13 november 2009

Av linda - 13 november 2009 17:17

varför ska man alltid dra ut på städningen??

Har ju vid något luddigt tillfälle lovat broder att städa hela huset, men så här i efeterhand ångrar ja de lite :P

Men de är bara att ta tjuren vid hornen och sätta igång, men lite dator tid måste man ju ha först :P


Har skjusat mormora på äffärn idga och passade på att åka till hedstrompen lave dåbira och ta en kaffe medans jag väntade :)

Trevligt, trevligt fick även smaka hennes nybakta pepparkaksgrisar, njam njam :) Tummen upp för dom:)

Sen hem och ut på en 45 minuters promm med prins, för att gottgöra att jag varit borta från honom ett tag, och nu sitter jag här. :)


Undra vad den här kvällen har att erbjuda då., är iaf alldeles ensam hemma så ja hoppas att inga spöken kommer och knackar på :)

Kim min vän dyker upp i morron iaf :) och mli min vän ska jobba i helgen :S

Själv är man LEDIG !!!!

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards