Alla inlägg den 12 november 2009

Av linda - 12 november 2009 09:11

Har bara behövt jagat in Bellona och Benita i hagen 2ggr/ dag dom senaste dagarna vilket är REKORD, jag har funderat på vad de kan bero på och nu har jag sett svaret med egna ögon, Pajen och Benita är båda fruktansvärt brunstiga, framför allt Paj, dom springer runt, piper, ställer upp sig, och kisar hela tiden :P Vilket gör de lite roligare för Benita att stanna kvar i hagen, och när inte Benita rymmer då gör inte Bellona de heller :P

Så tack kära lebbston, för att ni samarbetar ;)


Pajen är extremt kär i stackars lilla Benita nu, ser så gulligt ut när hon följer efter henne hela tiden, hoppas bara hon inte följer med ut när, B & B bara går rakt igenom hagen :P

Jag och Ove kom överens om en deel igår, han fick sovmorron i dag så får jag det i morron :) Tummen upp!

Gick jätte bra idag, allt flöt på så jag var färdig halv 9 :P Härligt :)

Nu blire ut med prins, frukost för oss båda och sen en powernap :P


Igår när jag var ute med Ray, så såg vi nå läskigt i diket eller jag såg det, ray såg bara en bajshög ifrån någon annan vovve :P

i diket låg iaf ett dött rådjur :( Tycker de är förjävligt att man inte tar reda på de om man kör på de, man kan väl åtminstonde kontakta markägarna så de tar bort det.

Ringde några som bor brevid och dom var snäll och åkte dit och tog bort det. Tur att de finns snälla människor.

Även fast de redan var dött, så tkr ja de känns så respektlöst att bara låta de ligga kvar och bli sönder slitet av något annat djur :(


Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards