Alla inlägg den 5 november 2009

Av linda - 5 november 2009 15:28

Jag luktar värre än en ko, men de är ju mysigt :P En sak jag funderat på de är när duschar bönder?

Jag tänker ju så här, ingen vitts att duscha nu när jag ändå ska till lagårn i kväll, och när jag kommer hem från lagårn tänker jag, ingen vitts att duscha nu när jag ändå ska tilll lagårn på morronen.. haha mysig tjej jag vet :P

Jag duschar ju faktiskt ändå när jag luktar tillräckligt illa :P haha..


Men de är ju liksom ändå ingen som luktar på mig, så de är ju ingen som kan klaga. Rayo´har faktiskt inte kommenterat min lukt hittils, kanske för att han inte luktar så mkt bättre ;) *va elak ja va där*


Finns det någon hag arkitekt här ute i cyber rymden btw?? ja blir gaaalen mina shettisar rymmer helta tiden, fast att jag byggt en super gullig hage, med ström och tre trådar i lagom höjd så springer de bara rakt igenom, med den där mammut pälsen känner de inte av strömmen, idag har jag jagat in dom i hagen 3 ggr hittils. :/

Rayo hjälpte mig en gång, åkte på skorna efter honom, när han satt av efter trollungarna :P


I morron verkar de som om jag får mkt besök:D både mli och camilla kommer förmodligen :D:D kul kul :)


Näe nu blire mat innan man ska bege sig till lagårn igen och spraya på sig liter mer ko doft :)


muuuhu


just de, måste ju berätta om att de spökar i lagårn oxå eller så kan oves kor konsten att flyga, när jag kom till lagårn i morse så hitatde jag tre kor på helt fel ställe, två på kalvarnas foderbord och en i kalvboxen, alla grindar var riktigt stängda, så hur kom de dit??

De är ett olöst mysterium...



Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards