Alla inlägg den 6 november 2009

Av linda - 6 november 2009 15:45

Nu jäklar hoppas jag att de går vägen, att jag har rätt vinkel i armbågen, bra tryck i stigbygeln, att balansen är där den ska vara så jag slipper smaka på strömsholmsgrus igen och att jag inte behöver uppsöka västerårs akut.....


Den 12/12 kommer jag igen, nu mer envis än någonsin, för nu jäklar ska jag klara de förbannade antagningsprovet.


De är ju tyvärr inte antagningsprovet till hippologen, det är däremot antagningsprovet för BIR

Biträdande ridinstruktörskursen som jag ska på :)

Så nu äre bara att hoppas att man har marginalerna på sin sida och att man är tillräckligt duktig för att komma in.

Hippolog är drömmen/målet, men BIR är ett delmål, en bit på väg de är Level 1 på "ridinstruktörs trappan"


Och om jag kommer in och klarar den kursen så har jag iaf fått mig mer erfarenhet och är en utbildning rikare, vilket innebär att jag är ett steg närmare min dröm att få jobba som RIDLÄARE :)



Nu ska jag ut med prinsen, sen blire att laga middag, blir Emmas middagstipps idag, "heta räkor med ris" jätte gott :)

Tyvärr kommer Camilla inget i helgen, hon hade oturligt nog gjort illa sig när hon var ute och körde en shettis :(

Men mli kommer ju iaf :) ska bjuda henne på middag, får se vad man får för betyg sen :)



RS, Ridskolan Strömsholm here I come again.... :D

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards