Alla inlägg den 10 november 2009

Av linda - 10 november 2009 19:43

De som tjänar pengar på sin blogg, de är inte dom som är personliga och skriver om sig själva utan de personer som målar upp en bild av en annan, de går in i en roll och skriver utifrån sin roll figur.

Jag förstår inte hur de kan tjäna så mkt, vore de inte smartare att belöna de personer som skriver utifrån sig själv, de personer som verkligen ha gjort ett framsteg och vågat öppna sig.

Vem som helst kan väl hitta på en intressant rollfigur, men borde inte de satsa på att skriva böcker ist?!


Kollade på efter tio när Blondinbella var med, jag blir bara full i skratt, hur orkar männsikan låtsas vara blondinbella ibland och Isabella ibland. Hon ändrar ju till och med sin röst och "dialekt" beroende på vem hon är, när hon är på kändisfester, galaprmiär eller som när hon var med i Lets dance, då är hon inte sig själv utan Blondinbella.

Hon berättade själv om att hon skriver mkt om självkännsla, men hur jäkla bra självkännsla har en människa som inte ens "vågar" vara sig själv?


Funderar av och till på om jag själv ska ta mig i kragen och använda den här bloggen till de jag egentligen tänkte ifrån början. Skriva av mig de kännslor som jag i normala fall inta pratar med någon om,

jag har planer på att berätta en gång för alla historien som ligger bakom och ger grunden för mitt egna lilla h-vete.

Men jag är inte riktigt säker än, på om de är rätt eller inte.


Längtar till den 26 för då ska jag och kim åka med pappsen till sthlm, våran årliga sthlms resa för att kolla in Stockholm horse show som har blivit en slags traditon, tror jag har varit där minst 6-7 år i rad nu. Ska bli jätte skönt att få komma iväg :)


Nu blire promm och dusch innan man ska sova igen :)

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards