Alla inlägg den 17 november 2009

Av linda - 17 november 2009 22:53

En ganska hektisk dag har gott mot sitt slut, och jag är jätte trött, kommer sommna ovaggat i kväll, fast de gör jag ju jämt ändå så :P


Har jobbat låång dag i dag och varit på hoppträning på ridskolan, vi har nu bytt hästar jag blev tilldelad Silver ännu en ponnyhäst, en blandning mellan Nordsvensk och Connemara (Pajen o Tossi :P) min inställning var inte den bästa när jag fick veta de, men Okej, han är ju iaf ganska charmig och tydligen red jag honom ganska så bra fick mkt beröm både av Kabina och från läktaren :) och de är ju alltid skoj, självförtroendets byggs som på då :)


Han är renamotsattsen från Jazz, framåt och väldigt vinglig, känns som om hästen vore i två delar som om man rider med ett släp, men de gick ju de oxå :) medan Jazz är trög och stadig :P


Mli följde med me Äss för att träna hennes hästkunskaper och de gick oxå jätte bra :)


Blev gla när mli sa att hon blir gla av att vara me mig :) Kul kul !!!


Över till lite hockey, Foppa och Näslund har tagit sitt förnuft till fånga och börjat lira med modo igen, vilket gav resulat i kväll 5-1 mot brynäs :) De gillar vi !!


Näe nu blire natti natti, så man är pigg i morron när privat chauffören glider upp på infarten run 06.45 :)

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards