Alla inlägg den 20 november 2009

Av linda - 20 november 2009 13:07

I kväll verkar de bli jönsele by night för min del, vi har iaf planer på att åka upp på forum :) skoj skoj:) Hoppas de blir lika roligt som förra gången :)

Måste bara försöka övertala mackan att köra annars blire lite knivigt att ta sig dit.


I går kväll skulle jag och mamma sy mina julgardiner vilket inte slutade som de var tänkt. Tyget var 150 cm långt och bredden på tyget skulle vi inte göra något åt, bara klippa ut tre bitar a 50 cm OK de är väl inte så svårt, men gissa vad jag klanten Linda lyckas med, jo jag mäter ju självklart åt fel håll så när jag hade klippt ut tre gardiner a 50 cm så hade jag ju ändå bra mkt tyg kvar.

Tyckte de va lite konstigt men dum som jag är så tror jag bara att jag lyckats köppt för mkt tyg så bra tänkte jag då lyckas jag ju få en duk oxå.


men sen när jag ska hänga upp gardinerna inser jag mitt misstag gardinen var 103 sm bred och fönstet 110 cm LYCKAT!!

så de var bara att skarva haha men de gick ju de oxå, ser faktiskt ändå ganska bra ut :P


Men de är ju sannslöst hur jävulskt dum man är :P

http://www.youtube.com/watch?v=u--tMNp7qmk 

gå in och lyssna på den låten hörde den på radion i morse och man blir ju skjut glad av den, haha min nya favorit ;)


Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards