Direktlänk till inlägg 16 december 2009

jag ger upp

Av linda - 16 december 2009 12:38

Tyvärr måste vi medla att du intte uppnår kraven eller vad faan de nu stog, nu är jag så jävla less man kan bli, jag ger upp.


Kom inte in på "brik" biträdande ridinstruktörs kursen.


Är jag så värdelös, ja fattar inte, ja tyckte de kändes bra men de räcker ju som vanligt inte, jag är helt enkelt alldeles för dålig, borde väl fan själv inse det nu och ge upp mina drömamr i livet.

Ja får byta bana och försöka sattsa på ngt annat i ställe. och bara ha hästar som en hobby, för jag är för dålig för att ha de som jobb.....



Där slocknade ännu ett hopp

 
 
Ingen bild

Jennie

16 december 2009 17:23

Du är verkligen inte värdelös Linda! Kämpa på och prova igen, jag tror på dig!

 
Ingen bild

Ola

16 december 2009 17:41

Tråkigt att läsa att du inte blev antagen till utbildningen! Men du är absolut inte värdelös för de!!! Tänk på hur många tjejer som sökte den linjen. Tycker det verkar som att man borde utöka en sån linje när det är så många sökande. Konkurensen är stenhård och nu räckte du inte riktigt ända fram. Men torka tårarna o tänk såhär i stället. Om utbildningen har 14 platser så kanske du råka hamna på 15:e plats av 46 sökande!!! De är i såna fall oerhört skickligt gjort! Som jag skrev redan förra året så finns Flyinge o Strömsholm kvar även nästa år o du är ung än! Låt inte de här bromsa upp dina drömmar nu utan fortsätt träna extra hårt nu på en bra häst i ett år till!!! Hoppas även att du få va kvar hos Ove även detta året så du har nån inkomst. Övrig tid får du hålla ordning på Richard o Momma eller om nån drömprins råka dimpa ner framför dina fötter! (you´ll never know!) =) Sen om ett år, då jäklar är de nog din tur att få plats 14 eller bättre!!! Wish You All Luck! You have one life, Live It!!! (mitt motto i livet)

 
Elin

Elin

16 december 2009 19:04

du är bäst ändå gumman! ut och jobba lite med hästar nu hos någon bra ryttare och satsa på hippologen till hösten! för du ÄR bra

http://elinbjorklund.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 29 februari 2012 11:53

Åter igen har de gått flera månader sedan  ja va in och skrev något här, funderar på att ge upp denna blogg och börja på nytt igen, förstår att man inte har några läsare kvar när man är så seg som jag..   De har hänt ganska så mkt sen senast, rol...

Av linda - 21 november 2011 20:14

ja kände dig inte, men jag vet vem du var.. Kan inte ens föreställa mig hur fruktansvärt de är för dina nära o kära... Att ryckas från livet bara 24 år gammal är inte rättvist..   När man hörde en 23-24 årig kille död i bilolycka i forse/granin...

Av linda - 15 november 2011 22:10

På väg hem från Ullared fyra tjejer = fullpackad bil ja o Kim delar säte :p vi hängde tre st på takboxen för att få igen den.  Som vanligt blev pengarna kvar där men mkt grejer ha vi med hem :) emma o Tessa ha haft barna födande lektion för mig o Kim...

Av linda - 10 november 2011 22:21

Ha percis varit ute på en månskens ritt med min kära häst maya, månen är en uppskattad ljuskälla, förbaskat härligt att faktiskt se vart man rider för en gångs skull :P Längtar till den dagen då man har en belsyst paddock, eller när man vunnit 130 ...

Av linda - 8 november 2011 22:29

inser att ja faktiskt inte har en aning om ja stavar min rubrik rätt, inte så ofta man använder ordet susspensoar, men ni förstår säkert vad ja menar ändå :P   Ja o brudarna kim o mli drog till Junsele på halowen kalas i lördgas, som vanligt triv...

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards