Direktlänk till inlägg 2 november 2009

va less jag blir...

Av linda - 2 november 2009 23:03

Hur svårt kan de vara att bara bestämma sig och tänka igenom innan man tar kontakt?

Har fått flera svar från olika familjer som vill låna Bellona och Benita, hittade en familj som verkligen lät kanoners, de hör av sig är super intresserad, sen helt plötsligt ändrar de sig bara och har kommit på att dom är nog inte ute efter fler hästar nu ändå, utan kanske till våren ist.. gaa j*vla puckon, faan va less jag blir.

Då har ja skrivit till de andra att jag verkar ha hittat en familj som passa åsså bara ändrar dom sig så här. Blir så jävla irriterad!!!!!

jag vill verkligen att mina små troll ska komma till någon som kan lägga ner mer tid på dom åsså är jag i behov av en boxplats till så jag kan låna hem en kille som jag ska få tävla och träna, men nu går ju alla planer åt skogen.

   Skönheten Bellona <3


Men men, förhoppningsvis hör fler av sig.


Har varit på dollar med mli, hennes mamma och syster idag :) inhandlade en massa urgulliga tomtar och julgardiner :) Men varför ska de vara så länge kvar till jul, vill ju julpynta redan nu :P

Fick även en "tomtepinne" av mli som ska få sitta i min blommkruka :)

sen har jag även hunnit vara på ridskolan, vi hade hoppning i kväll, och Jazz är ju bara för söt, vi "hoppade fram" på ett räcke som Kabina höjde för varje gång, han hoppade 1 m utan problem, sen höjde hon till 110 och då sket han på sig, fast att han har klarat de flera ggr förut, för varje galoppsprång vi närmade oss hindert "skakade" han mer och mer, ja kände nästan hur han tänkte jag vågar inte, jag vågar inte, jag klarar de inte HJÄLP, läskigt!!! haha lillkillen, men nä vi hade sänkt ner till 90 då gick de bra :)

De är nästan som om han fastnar  i ett våga inte trans, de är helt omöjligt att få han ur fläcken, han blir liksom stumm i galoppen och kommer inte framåt, han tar inte skänken och reagerar inte på spö.

I morron äre hoppspecial med honom, då jäkloar hoppas jag att han har tuffat till sig :P


Näe nu blire sängen, natti natti

 
 
Ingen bild

kim

4 november 2009 23:23

jobbit me oseriösa folk som antagligen ba e lite nyfikna =/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 29 februari 2012 11:53

Åter igen har de gått flera månader sedan  ja va in och skrev något här, funderar på att ge upp denna blogg och börja på nytt igen, förstår att man inte har några läsare kvar när man är så seg som jag..   De har hänt ganska så mkt sen senast, rol...

Av linda - 21 november 2011 20:14

ja kände dig inte, men jag vet vem du var.. Kan inte ens föreställa mig hur fruktansvärt de är för dina nära o kära... Att ryckas från livet bara 24 år gammal är inte rättvist..   När man hörde en 23-24 årig kille död i bilolycka i forse/granin...

Av linda - 15 november 2011 22:10

På väg hem från Ullared fyra tjejer = fullpackad bil ja o Kim delar säte :p vi hängde tre st på takboxen för att få igen den.  Som vanligt blev pengarna kvar där men mkt grejer ha vi med hem :) emma o Tessa ha haft barna födande lektion för mig o Kim...

Av linda - 10 november 2011 22:21

Ha percis varit ute på en månskens ritt med min kära häst maya, månen är en uppskattad ljuskälla, förbaskat härligt att faktiskt se vart man rider för en gångs skull :P Längtar till den dagen då man har en belsyst paddock, eller när man vunnit 130 ...

Av linda - 8 november 2011 22:29

inser att ja faktiskt inte har en aning om ja stavar min rubrik rätt, inte så ofta man använder ordet susspensoar, men ni förstår säkert vad ja menar ändå :P   Ja o brudarna kim o mli drog till Junsele på halowen kalas i lördgas, som vanligt triv...

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards