Direktlänk till inlägg 8 november 2009

Tatuerare ett yrke för mig?

Av linda - 8 november 2009 21:03

tyvärr ville min kära kamera inte vara med och dokumednter amitt mästerverk, men jag lovar de är snyggt ;)

Har kluddat ner mlis smalben, med vackra konstverk, eftersom ja inte kan lägga in några bilder får jag väl försöka beskriva ist :

Höger ben består av 10 st stjärnor i olika stoorlekar och tjocklek, och några olika toner samt en grymt bra text "Bad sound kill good music" åsså står det även mli :)

Vänster ben består av några blommor på en stjälk och brevid flaxar en hummla och en fjäril och på knäet sitter en äcklig liten larv :Phahaha


VACKERT, om LINDA själv får betsämma!! ;)


Har hunnit med ett misslyckat kakabak idag, Pollykaka, låter smarrigt så säg och god blev den., men dock aldrig färdig, efter 30 min i ugnen var den fortfarande alldeles rinng, men de fick duga :P

Bjöd pappa och anette på den, tänkte att de skulle bli ett lyckat farsdags fika men njaa, ja vet inte ja :P fast pappsen gillade ju iaf smaken, anette, jag och mli gavade mest åt hur den såg ut :P


Sen åkte jag och mli till skadom, efter att ha kört lite för långt så kom vi tillslut fram till Sara, där jag provred Allan :) Riktigt trevlig häst må jag säga :) Så nu känns de spännande att få börja rida honom. För hoppningsvis kommer vi träna och tävla tillsammans sen framöver :)

Och självklart har jag en liten baktanke, att Sara ska träna mig så jag kommer in på Hippologen ;) vore ju gretas:P


men först måste jag ju få en boxplats ledig :P får se om någon vill låna mina små troll, annars får jag kanske låna ut toss igen.


Ska åka och rida han i morron oxå, hoppas de går lika bra, sen blire Timrå med RS, vi ska kolla på klinic för Lotta Björe :)

Förhoppningvis blire en tacobuffe oxå, med älsklings mli på dan :)


men nu blire på med pyjamasen och sen krypa ner i sängen med rayray, mli får ta lillsoffan hahah ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 29 februari 2012 11:53

Åter igen har de gått flera månader sedan  ja va in och skrev något här, funderar på att ge upp denna blogg och börja på nytt igen, förstår att man inte har några läsare kvar när man är så seg som jag..   De har hänt ganska så mkt sen senast, rol...

Av linda - 21 november 2011 20:14

ja kände dig inte, men jag vet vem du var.. Kan inte ens föreställa mig hur fruktansvärt de är för dina nära o kära... Att ryckas från livet bara 24 år gammal är inte rättvist..   När man hörde en 23-24 årig kille död i bilolycka i forse/granin...

Av linda - 15 november 2011 22:10

På väg hem från Ullared fyra tjejer = fullpackad bil ja o Kim delar säte :p vi hängde tre st på takboxen för att få igen den.  Som vanligt blev pengarna kvar där men mkt grejer ha vi med hem :) emma o Tessa ha haft barna födande lektion för mig o Kim...

Av linda - 10 november 2011 22:21

Ha percis varit ute på en månskens ritt med min kära häst maya, månen är en uppskattad ljuskälla, förbaskat härligt att faktiskt se vart man rider för en gångs skull :P Längtar till den dagen då man har en belsyst paddock, eller när man vunnit 130 ...

Av linda - 8 november 2011 22:29

inser att ja faktiskt inte har en aning om ja stavar min rubrik rätt, inte så ofta man använder ordet susspensoar, men ni förstår säkert vad ja menar ändå :P   Ja o brudarna kim o mli drog till Junsele på halowen kalas i lördgas, som vanligt triv...

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards