Alla inlägg den 1 september 2009

Av linda - 1 september 2009 21:41

i bland äre nästan så jag har kramp i fingrarna, bara måste skriva av mig lite:)


Har inte gjort så mkt vettigt alls idag faktiskt, bara tagit de lilla lugna:)


Hoppade lite med pajsen i kväll :) hur länge som hellst sedan sist, var egentligen inte meningen, men vad gör man inte när det står ett hinder uppe och man hör riktigt hur de skriker "hoppa över mig" ;) då bara måsten man styra på de:)

Hon hoppade med sådan vilja, riktigt roligt Honey Pie mitt<3


Har kollat på en rätt så bra film idag oxå 17 again , tro ja den hette :)


Funderar på om jag ska våga mig ut på en prommenad med prinsen nu, faan att hösten ska vara så mörk :(


idag har jag faktiskt försökt ordna upp en sak, men jag lyckades inte daaam...

verkar ju vara hopplöst, men får se om jag får en chans i morron oxå, för nu har jag de på tungan, vet nästan exakt va ja ska säga, så snälla ge mig en chans till.........


Av linda - 1 september 2009 14:05

Nu äre bara att sluta hoppas på att de ska bli nå mer sommar och inse att vi har gått in i den första riktiga höstmånaden SEPTEMBER.

Nu blire bara mörkare och mörkare, kallare och kallare..

Länge kvar innan man fås se vår ljuset igen.


Hur ska man summera den här sommaren då??

Kan ju börja med att den blev ju inte så varm och fin som jag hade tänkt mig, känns som de mest har regnat :(


Midsommar blev ju kalas :)

jag har haft de jätte kul med patti, synd bara att vi inte hann med fler tävlingar :(

Festa har ja ju lyckats ganska så bra me :P typ varje helg, de ha vare skoj:)

Roadtrippeb till västervik = UNDERBAR


Allt hö fick vi inte in, så de blir inga extra pengar i sprgrisen till våren :(

Mannen myten och legenden, fortfarande ett olöst mysterium.


De är mkt blandade kännslor som jag tar med mig in i höstmörkret.

Jag hoppas på favorit i repris, skulle sitta fint.. men faan jag kan ju egentligen inte nöja mig med de.

Jag måste verkligen ta tag i vissa saker nu!!!


Hoppas på en trevlighöst, men mysiga filmkvällar.

Sommaren är till för att vara singel och ragga, men hösten är den årstid som man verkligen behöver någon..........

och jag vill ha dig

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards