Alla inlägg den 18 september 2009

Av linda - 18 september 2009 18:31

I morse när jag stog och mockade, kom jag på mig själv, hur jag fungerar. Låter helt vrickat ja vet men vänta så ska ni få höra :P

Jag stog helt i andra tankar och kastade i den ena bajshögen efter den andra i kärran, när jag är klar i den ena boxen och påävg in i den andra, upptäcker jag va mkt rent spån jag hade öst i.

Rent automatsikt, tar jag hela bajshögen och hivar den, för de borde ju vara bajs hela vägen och på ställen där de ser rent ut däär kollar ja inte ens, för där borde de ju inte finnas något eller hur. men de är ju under där de verkligen gömmer sig en massa bajskottar.

alltså, jag ser altid de värsta jämt, är någonting lite fel, så förstorar jag upp de omedvetet åsså tror ja att de är värre än vad det är.

Och de jag inte har sett/de ja inte vet de må ja ju inte heller dåligt av, eftersom ja tro ju inte de finns.

Kanske låter lite luddigt de här nu när ja försöker föklara, men i morse känndes de bara så solkart, och de stämmde så sjukt bra :P haha


Förutom att jag har stått och analyserat mitt sätt att mocka har jag även hunnit med att hjälpa richard av med en traktor från lastbilen, de låter ju inte som om de skulle ta hela dan, men tro mig, att hjälpa richard med en liknande syssla de brukar ta sin lilla tid.

Han har iaf varit iväg och köpt 9 nya traktorer eller ja nya ta de på rätt sätt :P Åsså har han ju som tur ä en snäll lilla syster som skulle hjälpa honom att lasta av, vilket man hellst inte ställer upp på frivilligt, har varit med alldeles för många ggr redan och vet hur de slutar... alltid med kaos, en jävla massa svordommar och två sura syskon :P


Hur som hellst, gick de förvånandsvärt bra att få av traktorn från lastbilen efter bra mkt jokks, vill säga :P

men sen ska vi dra jävulskapet, de va ju någon slags halvbandar grunkamojs på den, sjävklart kränger ena bandet av och under äre ju punka på alla tre däcken, så styrningen va ju inte den bästa, så innan vi hade lyckats få den dit vi ville hade de tagit ca 3 timmar, under den tiden hade vi kört fast först med traktorn vi drog och sedan med traktorn som drog. Ja och richard va ju lika het och tokig som vanligt, Våran granne hade hört honom in, fast att hon hade dörren stängd så ni förstår ju då hur de är att vara en korkad syster och stå bredvid :P

Som tur va kom Morgan efter ett tag till undsättning, så jag kunde lämmna pojkarna med deras leksaker ifred och skjutsade iväg momma på affärn ist kändes säkrast så :)



Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards