Alla inlägg den 25 september 2009

Av linda - 25 september 2009 20:59

Nu sitter jag och mli och "fetar" oss, äter godis.. fy skämms egentligen, men va tusan de är ju faktiskt fredag :P Har man ingen att mysa me så får man ju tröst äta godis ist, för mli vill man ju inte mysa med haha ;)

Har vare full rulle både igår och idag, märks i bloggen att jag gör ngt vettigt på dagarna när ja inte uppdaterar den så ofta :P

Fick vara med om ännu en kalvning i går :) Den var en aning minder, så de va lite lättare att lyfta den, men den va jätte slemmig för mamma mu ville inte slicka på den, tyckte väl den va äcklig :P


Idag kom Tossi hem igen :) Hon såg ut att ha haft det jätte bra :) magen hade krymt och hon blänkte, så fin i pälsen var hon och "slingor" i håret hade hon fått :)

Hoppas nästan att Helena ska sakna henne så mkt och att de ordnar upp sig med stallet så hon lånar henne igen, självklart skulle jag vilja ha kvar henne, men Helena och Tova passar så fruktansvärt bra att de skulle kännas jätte bra om de fick fortsätta vara dom två :)


I morron blire lastbilsträff i Ramsele, men nu först ska jag och mli bygga på fettlagret inför vinterkölden ;)

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards