Alla inlägg den 29 september 2009

Av linda - 29 september 2009 22:19

Måste bara uppdatera bloggen en gång till idag, såg nyss en ganska dålig film på tv 1000 den hette Fishy, de känndes verkligen som om jag skulle kunna spela huvudpersonen i den. Endel av er skulle först direkt om ni såg den haha ;) Men jag hoppas på ett annat slut i verkligheten ;)


Måste även lägga upp en bild på min stackars olyckliga hund i sin stora tratt ;)  

Av linda - 29 september 2009 13:53

Fasen va kallt de har blivit, håller ju på att frysa ihjäl när man går ut, bara att inse att sommaren är defenitivt slut och fram med täckisarna :) Skulle vilja äga en skoter till vintern, men blir nog inget av med det, men om ja är riktigt snäll kanske jag kan få tjuvlåna richards ;)


Min stackars prins fick nog inte så mkt sömn i natt i sin stora tratt, han fastnade överallat när han försäkte röra på sig och ta sig upp i sängen verkade nästan omöjligt :( Hoppas de läcker ihop snabbt så han kan få bli av med den dumma tratten :)


Richard åker tillbaka till umeå i kväll, och mli har åkt hem, så hur ska ja nu klara mig:P hatar när de blåser så de knakar i hela huset åsså börjar prinsen att skälla, då är man inte så jävla tuff längre, håller tusan på att skita i byxan :P


Funderar på att ta mig en ridtur nu på tossilurv och sen på pajsipaj, blir nog barbacka för de är varmast så ;)



Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards