Alla inlägg den 5 september 2009

Av linda - 5 september 2009 13:11

Då har man varit på besök i underbara jönsel igen då, älskar den byn :)

Dans på kullbergs, ja vad säger man om de, Lassestefanz för all del men hade inte vare för att de va i jönsel hade jag nog inte åkt :P


De är ju nå speciellt med glesbyggden där uppe ;)

Gick faktiskt riktigt bra att dansa om ja får säga de själv, vet dock inte vad mina partner skulle svarat på den frågan ;)

"mitt i dansen och min kommentar är, ursäkta men dansar vi bugg eller foxtrott nu?" hahaha då kanske ni förstår själv vilken talangfull person jag är;)


man träffade mkt trevligt folk, haha bland annat en dansk farbror som jag snackade med bara för att han var från danmark trodde jag ju självklart att han skulle känna någon som varit med på paradise hotel haha :P

vadå, danmark är väl inte större än jönsel? :P


Min nya grej ska bli att dissa haha, visst är jag en underbart trevlig och snäll tjej?!

Ibland är det faktiskt riktigt roligt, vissa förtjänar en diss och då äre extra skoj, sen äre ju självklart inte lika roligt att få en diss själv :P


Håller på att leka FBI på facebook nu, såg en människa igår som jag bara måste få veta vad han heter, mina spår så här långt är att jag tror han bor i junsle:P GRATTIS LINDA!!!


Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards