Alla inlägg den 16 september 2009

Av linda - 16 september 2009 22:39

Ser att de är många som kikar in och läsar vad som står i min blogg, roligt tycker ja, och ännu roligare äre när ni gör avtryck iform av komentarer :) Såg i min omröstning att de finns personer som inte gillar att läsa min blogg, trist för er, men ni får gärna göra avtrycka och våga erkänna vilka ni är, vore roligt att veta :) Fast å andra sidan om ni inte tycker om min blogg, lär ni ju inte titta in fler ggr och då kommer ni ju inte att se de här inlägget.


Som de verkar nu så är det ju iaf stort avstånd mellan de som gillar min blogg och de som ogillar den och hoppas att de fortsätter så :) Jag skriver för min egen skull, och jag blir ännu mer peppad att skriva när jag får possetiva reflektioner:)


Har iaf kollat på sjön nu me mackan och broder, och de kanske inte är den bästa filmen att titta på när man redan är lite halv skraj för okända vatten :P

De finns en liten sjö en bit från oss, med en liten stuga mitt i skogen som vi brukar vara och fiska vid, några av er som läser förstår nog vilken jag menar för ni har varit med dit. Vilket fall som hellst så känns de som om de skulle kunna ligga någon ner pålad i den sjön oxå. läskigt.... Nu kommer jag absolut inte våga bada där, är ju redan rädd för att trilla i, rädd för att "gammelfarfars" gäddan ska bita mig, vore ju ännu otrevligare att bli ner dragen av ett lik :P

Av linda - 16 september 2009 18:14

Ja blir snart galen på mina små shettisar, de bara rymmer och rymmer hela tiden, men lite respekt har de allt för mig, behöver bara titta på mbenita så springer hon in i hagen igen.


Men efter att jag har fångat dom på korntegen. för tredje gången idag fick jag nog och burade in dom i stallet :P

måste nog skaffa ett bättre elagregat, för fjutt strömmen som är i de jag har  skiter de bokstavligen i och bara kryper under.

De är goa glaa shettisar de när de mår som allra bäst, när de får jävlas med matte så hon får hjärnblödning :P


Ni ska jga ut och rida Pajsen en sväng :)

Måste bara låta maten smälta lite först, gjorde supergoda köttfärsbiffar :)


Richards kommentar när ja sa att ja skulle göra biffar

- inte biffar, köttfärssås ist

men så gjorde jag biffarna ändå och hans kommentar va

- meh, vilka goda, vart har du lärt dig de här ;)


STOLT !!! ;)

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards