Alla inlägg den 2 september 2009

Av linda - 2 september 2009 21:15

har en sådan hopplös kännsla inom mig, ser inte framemot något, allt känns bara så meningslöst.

Känns som om jag inte har några mål längre, inget att sträva efter.


Jag tror inte på mig själv längre, vågar inte hoppas på att saker ska bli som jag tänkt mig, känns som att vägarna ut i framtiden har gått i baklås.


Vad är meningen med livet??


Läser om alla som gör så mkt skoj, om alla som är så förbaskat kär, och själv känner jag mig bara ännu mer misslyckad.

Jag lyckas inte med de jag vekligen ville och kärlek? vad är de? man blir ju bara olycklig.

vad har jag för uppgift att fylla?


Jag måste få en morot snart, något att sträva efter, annars går jag under.

Jag klarar inte de här, livet utan skola suger, då fanns de iaf en mening med vardagen, jag hade hela tiden något att sträva efter.

Nu är det bara tomt

Av linda - 2 september 2009 15:02

Jaha då har man varit på återbesök hos napprapaten, såg mkt bättre ut denna gång :) så nu hoppas jag att de dröjer innan ja måste dit igen, är ju värsta stammisen där.

Folk börjar nog snart att undra om jag har nått på g med lars haha ;)


Han är ju alltid lika rolig.. " Linda nu får du ju ta de lugnt, försök och sitta kvar på hästen nu, ring om du får ont igen, hoppas du inte hör av dig på länge" haha :)


Jag tro ja måste ändra lite kriterier på grabben ja ska ha, tänk va billigt de skulle bli om jag blev tsm med en napprapat ;)

haha fast då lär de ju dröja ännulängre tills jag hittar någon, tycker de borde krylla av grabbarna ja vill ha nu, men inte då:P


jag fortsätter iaf vara hopplös på fronten med att jag ska ordna upp saker och ting, fick ju en chans till, men va gjorde jag med den?? jo jag lät den rinna ut i sanden.. skärpning nu!!!


Måste försöka hitta motivationen igen, allt känns bara så tuuuungt nu, ser inte framemot något :(

Allt känns så meningslöst.

funderar iaf på att ta tag i mitt träningsliv, börja simma och gymma. Men skulle nog behöva ha någon fler med mig, någon som kan peppa och sparka mig i arsleeet när jag är trög, och tappar orken..


Men först måste jag ju ta de lungt i några dagar nu, de har ja ju faktiskt fått order om ;)

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards