Alla inlägg den 22 september 2009

Av linda - 22 september 2009 12:19

Nu har mli anlänt och tänker köra skiten ur mig, så de här blir nog en jobbig vecka :P Hon har ju en massa konstiga ideer,  vi ska städa en massa, ute och inne uppe och nere framför och bakom haha ja överallt :P

Alltid lika roligt att ha henne på besök me andra ord;)


Första ridlektionen avklarad, gick ganska så bra, har blivit tilldelad en bekväm herre, vid namn Jazz som helst inte jobbar om han slipper, han är knappt större än en ponny och fux, så de talar väl för sig oxå :P

Men de blir en härlig utmaning :)

I kväll blire hoppspecial, fanns inte så mkt hästar att välja på, skulle ju egentligen rida Jazz i dag oxå, men han var upptagen, så då tänkte jag passa på att ta med mig lilla pajen :) kan bli spännande, har ju ridit själv hela sommaren med henne så ett ridhus fullt men andra hästar och hinder... ja de kan bli hur spännande som hellst ;)


Nu måste jag sätta lite fart med mina sysslor så mli inte dödar mig.

!Adios!

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards